کاربرد سامانه پیام کوتاه برای دفاتر مشاور املاک

آیا می دانستید که بیش از صدها مشاوره املاک در ایران از بازاریابی پیامکی جهت ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می کنند؟ مطمئنیم که از این امر اطلاع نداشته اید. احتمالا شما حتی نمی دانستید که پنل اس ام اس برای دفاتر مشاوره املاک کاربرد دارد. اما این طور نیست. امروزه هر شغل و تجارتی می تواند جهت ارائه خدمات بهتر و فروش محصولات خود از بازاریابی پیامکی استفاده نماید. استفاده از پیامک در دفاتر مشاوره املاک شاید محبوب ترین روش استفاده از اس ام اس نباشد، اما همچنان می تواند تاثیر گذاری بالایی در ارائه خدمات و فروش بهتر داشته باشد.

استفاده از پنل اس ام اس برای دفاتر مشاوره املاک بیشتر جنبه ارتباط برقرار کردن با مشتریان را دارد به این علت که پیامک بیش از هر چیزی، ابزاری جهت اطلاع رسانی به مشتریان است. اما، این کاربرد از پیامک بدین معنی نیست که ما از نتایج و آمارها آگاهی نیابیم. بعضی اوقات گسترش اطلاعات می تواند فروش بیشتری را در طولانی مدت تضمین نماید.

اگر شما صاحب یک دفتر مشاوره املاک هستید و می خواهید فهرست مشتریان خود را طولانی تر و ارتباط با آنها را آسان تر نمایید، بهتر است که نکات زیر را با دقت مطالعه نمایید.
کلمه کلیدی خط ارسال پیامک خود را بر روی بنر تبلیغاتی و فرم های خود ثبت نمایید

تصور کنید که فردی با اتومبیل خود از مقابل خانه ای که برای فروش گذاشته شده است، عبور می کند. با دیدن پارچه نویسی آویزان به دیوار مطمئن می شود که خانه برای فروش گذاشته شده است اما وی وقت کافی برای توقف و یادداشت کردن شماره تلفن شما را ندارد. تنها چیزی که توجه وی را جلب می کند شماره خط اختصاصی و کلمه کلیدی شماست که این گونه نوشته شده است:

پیامک های خود را به طور پیش فرض آماده و به صورت خودکار ارسال نمایید

هنگامی که فرد خریدار کلمه کلیدی خود را به خط اختصاصی شما ارسال نمود، پیامک پیش فرض شما به صورت خودکار برای آنها ارسال می گردد. این پیامک شامل اطلاعاتی کامل درباره خانه ی به فروش گذاشته شده است. به طور مثال این پیامک به این ترتیب می تواند به این شکل نوشته شود :

۱۵۰ متر، ۲ خوابه، دارای ۲ حمام و دستشویی، آشپزخانه اوپن، بالکن دار، با پارکینگ. جهت اطلاع از قیمت با شماره 12345678-۰۲۱ تماس بگیرید.

هنگامی که شماره تلفن همراه خریدار را در فهرست خود ثبت نموده اید، اطلاعات آنها را دریافت نمایید

شما اکنون شماره تلفن خریدار بالقوه خود را دارید، اما ما همیشه پیشنهاد می کنیم که تا جایی که نیاز دارید اطلاعات مشتریان خود را دریافت نمایید. شما می توانید آنها را به فهرست ایمیل خود دعوت نمایید. به این ترتیب، اگر آنها اشتراک پیامکی شما را لغو نمودند، شما روش دیگری برای برقراری ارتباط با آنها را دارید.