کاربردهای سامانه پیام کوتاه

هيچ فعاليتي در حال‌‌‌‌‌‌‌‌‌حاضر بدون بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌گيري از خدمات ارتباطي بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌وري نخواهد داشت. تبليغات الکترونيکي مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترين و بارزترين تفاوت بين دنياي امروز و دنياي ديروز است. تبليغات از طريق SMS قادر است در کليه زمينه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي تبليغاتي با روش مدرن، کم‌‌‌‌‌‌‌‌‌هزينه و اثربخش وظايف مختلف خود را انجام دهد.
مركز خدمات SMS ايران با بيش از 10 سال تجربه در زمينه ارائه خدمات پيام كوتاه، فرصت‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي بسياري را براي شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي مختلف در جهت تبليغات تجاري و يا تداوم ارتباط با مشتريان به وجود آورده است.
امروزه اكثر مديران، SMS را به عنوان تکنولوژي نويني براي ارايه سرويس بهتر به مشتريان به‌کار مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌گيرند. در نتيجه اين تفکر، ارايه خدمات متنوع به مشتريان به سهولت ميسر بوده و شرکت مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند با مشتريان بالفعل و بالقوه خود به سهولت ارتباط برقرار کند.
ارگانها و سازمانهايي که فقط قصد اطلاع رساني به افراد داخل مجموعه خود را دارند مي توانند محدوديت ارسال را از خط هاي کارکنان شاغل در مجموعه خود به شماره های مسدود شده مخابرات که کد 27 دريافت مي نمايند،  بردارند. براي فعال سازي این سرویس می بایست به بخش فروش نامه کتبي همراه با سربرگ و مهر مجموعه درخواست دهنده ارسال شود و تعهدی مبنی بر اینکه از آن خط هیچ پیام تبلیغاتی ارسال نگردد هم  در نامه ذکر گردد.

فهرست امکانات و ابزارهای سامانه پیام کوتاه سیبا پنل

1- ارسال سريع:

ابزار ارسال سريع براي فرستادن آني پيامک به يک يا چند مخاطب به کار مي رود. در اين ابزار کاربر مي تواند مخاطبين پيام خود را از ميان گروه هاي درج شده در دفترچه تلفن انتخاب نمايد، شماره ها را از محيط ديگري کپي کند يا از طريق فايل( با فرمت اکسل يا فايل متني) بارگزاري نمايد.

در ارسال سریع امکان انتخاب ارسال پیامک به صورت فلش نیز وجود دارد. در ارسال به صورت فلش، پیامک به محض رسیدن به گوشی مخاطب بطور خودکار روی صفحه گوشی باز می شود و محتوای آن قابل مشاهده است. این نوع ارسال بیشتر برای پیام های اطلاع رسانی با حجم کمتر از یک صفحه کاربرد دارد.
2- ارسال زماندار:

ابزار ارسال زماندار، کارمند وقت شناس و دقيق کاربران سامانه است و وظيفه دارد پيام ها را در تاريخ و ساعت تعيين شده توسط کاربران ارسال نمايد.
    در ارسال زماندار نیازی به روشن بودن رایانه و ورود کاربر به سامانه نیست و پیام ‏ها در زمان مقرر شده به طور خودکار ارسال می شوند.

3- ارسال وپ پوش:

ابزار ارسال وپ، ارسال لينک دانلود يک فايل يا نشاني يک سايت از طريق پيام کوتاه را میسر مي کند. با توجه به اينکه بسياري از کاربران شبکه تلفن همراه کشور هنوز از MMS استفاده نمي کنند و امکان ارسال انبوه پيام هاي چند رسانه اي وجود ندارد، ارسال وپ راهکار مناسبي براي هدايت کاربران به يک نشاني اينترنتي و يا ارائه لينک دانلود فايل‏ها به مخاطبان است.

4- ارسال سفارشی:
    ابزار ارسال سفارشي هنگام ارسال هاي گروهي کاربرد دارد و اين امکان را فراهم مي کند که متن پيام ارسالي به هر مخاطب، بر اساس اطلاعات ثبت شده، اختصاصي شود. به عبارت دیگر ارسال سفارشی می تواند اسامی، تاریخ ها و سایر اطلاعات ثبت شده در دفترچه تلفن را فراخوانی کرده و درون متن ارسالی برای هر مخاطب جایگزین نماید تا پیامکی که برای مخاطب ارسال می شود حاوی اطلاعات مختص همان مخاطب باشد.

5- ارسال هوشمند:
    ابزار ارسال هوشمند در ارسال هاي گروهي که نیاز به تولید متن خاص در پیامک ارسالی به هر کاربر وجود دارد، بکار می رود. برای ارسال هوشمند کلمات و مقادیری که باید در متن پیامک ها درج شوند، در قالب یک فایل اکسل ذخیره شده و در سامانه بارگزاری می شوند. پس از تعیین ساختار کلی متن پیامک، اطلاعات مندرج در فایل اکسل به طور هوشمند درون متن جایگذاری می شوند و برای مخاطبان ارسال می گردند.

6- ارسال هدفمند:
    ابزار ارسال هدفمند برای ارسال پیامک به مشترکین همراه اول است. در این نوع شماره های فعال بر اساس شهر و نوع شماره (دائمی یا اعتباری) تفکیک شده اند و کاربر می تواند بر اساس این جزئیات اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید. تفاوت این ابزار با ارسال انبوه در این است که شماره های مخاطبان کنترل شده و شماره های فعال هر شهر با تقریب بالایی صحت دارد.

7- ارسال از نقشه:
    ابزار انتخاب منطقه هدف از روی نقشه و ارسال پیامک به افراد ساکن در یک محدوده خاص شهری، یکی از ابزارهای اختصاصی صباپیامک است. کاربر با استفاده از این ابزار می تواند جدیدترین نقشه شهرها را مشاهده کرده و محدوده ارسال پیامک را از روی نام خیابان ها و میادین بیابد. در این ابزار نیازی به دانستن اطلاعاتن جزئی مخاطبان مثل کدپستی یا منطقه شهرداری نیست و کاربر با دانستن اطلاعات حداقلی نظیر نام یک منطقه نیز می تواند افراد ساکن در یک محدوده را مخاطب قرار دهد.

8- ارسال رنجی:
    ابزار ارسال رنجی براي ارسال پيامک به شماره هايي از يک پيش شماره خاص مثلاً 912 يا 913132 استفاده مي شود. اين ابزار مي تواند شماره ها را به تعداد دلخواه کاربر و به صورت تصادفي يا ترتيبي توليد نموده و پيامک را به آن ها ارسال کند. هر چند برای ارسال انبوه بهتر است از ابزار ارسال هدفمند استفاده شود اما گاهی اوقات برای مخاطب قراردادن یک رنج خاص بدون توجه به محل حضور مخاطبان، ارسال رنجی ابزار مناسبی است.

9- دريافت:
    ابزار دریافت، پیام های ارسال شده به شماره مجازی سامانه را نمایش می دهد. دریافت پیامک به شماره اختصاصی نیاز دارد بنابراین شماره هایی که بین کاربران مختلف به اشتراک گذاشته می شوند فقط قابلیت ارسال دارند و از دریافت پیام کوتاه محروم خواهند بود. به همین دلیل در صبا پیامک به همراه هر سرویس یک شماره 14رقمی به کاربران هدیه می شود تا از مزایای دریافت پیام کوتاه بهره مند گردند.در صبا پیامک دریافت پیام کوتاه رایگان است و برای کاربر هزینه ای نخواهد داشت.

10- پوشه بندي:
     ابزار پوشه بندی امکان تفکیک و دسته بندی پيامک ها را فراهم می کند. با استفاده از این ابزار کاربران می توانند پیامک های ارسالی و دریافتی را در قالب پوشه های مختلف ذخیره کنند.

11- دفترچه تلفن:
    در دفترچه تلفن صبا پیامک امکان دسته بندی مخاطبان در قالب گروه های مختلف فراهم است.  تعداد گروه ها و مخاطبان قابل درج در هر گروه نا محدود است و هر مخاطب می تواند به طور همزمان در چند گروه عضو باشد.
    همچنین برای ذخیره سازی گروهی اطلاعات مخاطبان، امکان وارد کردن اطلاعات آن ها از طریق فایل اکسل وجود دارد  و اطلاعات موجود در دفترچه تلفن نیز در هر زمان قابل استخراج در قالب فایل اکسل و چاپ است.

12- منشي پيامک:
     ابزار منشی برای پاسخگویی خودکار به پیام های دریافت شده در سامانه است. چنانچه کاربر از چندین شماره مجازی به طور همزمان استفاده کند منشی پیامکی می تواند به ازای هر یک از شماره های مجازی، تنظیمات متفاوتی در متن و زمان فعال بودن منشی داشته باشد.

13- پیامک از موبایل:
    اين ابزار شرایطی را برای کاربر فراهم می کند تا بدون نياز به رايانه و اينترنت و تنها از طریق تلفن همراه خود به سامانه فرمان بدهد تا متن مورد نظر کاربر به گروه هاي ثبت شده در دفترچه تلفن ارسال شود. سامانه پس از انجام فرامین پیامکی کاربر گزارش کار خود را از طریق پیام کوتاه ارائه می نماید.

14- انتقال به موبايل:
     ابزار انتقال به موبایل یک نسخه از پیامک های ارسال شده به سامانه را به همراه شماره ارسال کننده آن پیام به موبایل های تعریف شده ارسال می نماید. بدینوسیله کاربر بدون مراجعه به سامانه می تواند از پیام های دریافت شده در سامانه اطلاع یابد.

15- انتقال به ايميل:
     کاربران می توانند پیام های دریافتی را علاوه بر سامانه به صورت ایمیل نیز دریافت کنند. برای این کار کافی است در ابزار انتقال به ایمیل آدرس یک ایمیل معتبر را ثبت کنند.

16- انتقال به سایت:
    ابزار انتقال به سايت يک نسخه از پيامک هاي دريافتي در سامانه را به URL هاي تعريف شده ارسال مي کند. این ابزار برای کاربران وب سرویس و http یا کاربرانی که می خواهند بر اساس پیام های دریافتی عملیات خاصی را روی سایت یا سرور خود داشته باشند کاربرد دارد.

17- انتقال دلیوری:
    ابزار انتقال دليوري برای کاربران وب سرویس و http کاربرد دارد. این ابزار آخرين وضعيت پيام هاي ارسال شده را به URL هاي تعريف شده توسط کاربر ارسال مي‏کند. با اين روش کاربر بدون مراجعه به صبا پیامک مي تواند گزارش وضعیت پيامک هاي ارسال شده را در وب سايت یا سرور خود داشته باشد.

18- خبرنامه پیامکی:
    خبرنامه پیامکی یکی از ابزارهای منحصر به فرد صبا پیامک است که در کنار دفترچه تلفن قرار می گیرد و از طریق دریافت کلیدواژه ها، امکان عضویت خودکار افراد در سامانه را فراهم می کند. افراد عضو شده بر اساس تنظیمات مورد نظر کاربر در گروه های دفترچه تلفن دسته بندی می شوند و ارسال پیامک به آن ها بسیار آسان خواهد شد.همچنین با ارسال کلیدواژه دیگری امکان لغو عضویت خودکار نیز وجود دارد.

19- تحليلگر پيامک:
     تحلیلگر پیامک یکی از ابزارهای حرفه ای صبا پیامک  است که قابلیت آنالیز محتوای پیامک های دریافتی را داراست. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد پیام های حاوی کلمات یا محتوای خاصی را از سایر پیام های دریافتی تفکیک نماید و پیام های تفکیک شده را به طور خودکار به مقصد مورد نظر کاربر، اعم از  پوشه، ایمیل، URL، یا تلفن همراه منتقل کند و یا پاسخ مشخصی را برای فرستنده ارسال کند.

20- نظرسنجي:
    امکان تعریف بی نهایت نظرسنجی همزمان بدون محدودیت در تعداد گزینه ها، قابلیت تعریف زمان دقیق شروع و پایان فرآیند جمع آوری آراء، امکان تعریف پاسخ مجزا به ازای هر گزینه تعریف شده، نمایش نموداری نتایج، امکان قرعه کشی چندگانه میان شرکت کنندگان گوشه هایی از ویژگی های این ابزار پیشرفته هستند.

21- مسابقه:
        ابزار برگزاری مسابقه پیامکی در صبا پیامک ویژگی های بارز و ممتاز بسیاری دارد. امکان تعریف بی نهایت مسابقه همزمان بدون محدودیت در تعداد گزینه ها، قابلیت تعریف زمان دقیق شروع و پایان فرآیند پذیرش پاسخ ها، امکان تعریف پاسخ مجزا به ازای هر گزینه تعریف شده، نمایش نموداری نتایج و امکان قرعه کشی میان کسانی که پاسخ صحیح داده اند ویژگی های ممتاز کننده این ابزار هستند.

22- پاسخگوی هوشمند:
     پاسخگوی هوشمند یکی دیگر از ابزارهای اختصاصی صبا پیامک است.این ابزار می تواند بر اساس کلمات و کدها پاسخ های متناسب را ارسال کند و نقطه قوت آن در امکان وارد کردن مقادیر انبوه اطلاعات از طریق فایل اکسل و گزارش گیری وسیع است. یکی از کاربردهای این ابزار امکان ارائه سریال فعال سازی یکبار مصرف برای نرم افزارها و لوح های فشرده یا هر محصول دیگری است که با سریال و ثبت آن ارتباط دارد. همچنین پاسخگوی هوشمند می تواند به عنوان ابزاری برای اعلام قیمت محصولات  یا مواردی به کار رود که نیاز به بروزرسانی مداوم و سریع عناوین متعدد دارند.

23- کارمندان:
    ابزار کارمندان یک راه حل سازمانی است و کاربرد آن در مجموعه های بزرگی است که بخش های مختلف آن به سامانه پیام کوتاه مستقل نیاز دارند. با استفاده از این ابزار می توان بی نهایت زیرکاربر با پنل کاربری با امکانات و شماره  مستقل ایجاد کرد و در اختیار بخش های مختلف مجموعه قرار داد  تا بدون تحمیل هزینه اضافی به سازمان خود از مزایای سامانه پیام کوتاه بهره مند شوند.

24-گزارش آماری :
    گزارش آماری یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در سامانه مدیریت پیام کوتاه است. کاربر با استفاده از این ابزار می‏تواند ریز گزارش ارسال ها بر اساس تاریخ و شماره مجازی را مشاهده کرده و گزارش هزینه های انجام شده در هر روز و ماه را مشاهده نماید.

25- اتصال سایر نرم افزارها به سامانه ( API ارسال و دریافت پیام کوتاه):
     در صبا پیامک وب سرویس ارسال و دریافت پیام کوتاه و ارسال پیامک از طریق درخواست های http به طور همزمان ارائه می شوند و به صورت پیش فرض برای تمامی کاربران سرویس ها اعم از اقتصادی و ویژه قابل بهره برداری هستند. مستندات استفاده از وب سرویس و http برای ارسال پیامک در بخش درگاه پیام کوتاه صبا پیامک قابل دانلود است.

برتری های سامانه پیام کوتاه سیبا پنل

عقد قرارداد رسمی:


در سیبا پنل  اعطای سرویس ها منوط به عقد قرارداد رسمی است.  طی همین قرارداد کیفیت سرویس ها گارانتی شده و مالکیت شماره های مجازی کاربران، به صورت دائمی به ایشان واگذار می شود .

ارائه شماره مجازی بصورت دائمی:

پرووایدرهای پیام کوتاه شماره مجازی را به صورت دائمی واگذار می کنند.از این رو سیبا پنل نیز شماره های مجازی را به قیمت پرووایدر و به صورت دائمی به کاربران عرضه می کند.

گارانتي رضايت:

سیبا پنل به عنوان پایه گذار گارانتی رضایت در خدمات پیام کوتاه، ارائه خدمات عالی و پشتیبانی بی نظیر را در دستور کار دارد و در قرارداد واگذاری سرویس ها متعهد می شود، در صورت عدم رضایت کاربر کل وجوه پرداختی را به وی مرجوع نماید.
عدم محدودیت حداقل شارژ اعتبار:
در سیبا پنل کاربر می تواند در هر بار شارژ اعتبار، به اندازه مبلغ دلخواه و مورد نیازش خرید نماید و هیچ حداقل یا حداکثری برای افزایش اعتبار در نظر گرفته نشده است.
امکان اتصال رایگان سایر نرم افزارهای کاربران به سامانه ( API ارسال و دریافت پیام کوتاه ):
سیبا پنل وب سرویس و http را به صورت پیش فرض روی همه سرویس های خود قرار داده است تا کاربران بتوانند از نرم افزارها یا سایت خود نیز ارسال و دریافت پیامک داشته باشند.

پشتیبانی بی نظیر:

در سیبا پنل، پشتیبانی بی نقص از کاربران بیشترین اهمیت را دارد. شاخص بودن پشتیبانی در صبا پیامک چنین است که علاوه بر پاسخگویی تلفنی و ایمیلی به سوالات و مشکلات کاربران، از طریق سامانه گفتگوی زنده (چت اختصاصی) صبا پیامک  و همچنین ابزار پرسش و پاسخ تعبیه شده در بخش پشتیبانی سامانه، از کاربران حمایت و پشتیبانی می شود.

ارائه راهکار و تولید محتوا:

رویکرد جاری در سیبا پنل، انجام فعالیت های اقتصادی دانش محور با دید فرهنگی می باشد که لازمه آن استفاده از نتایج تحقیقات و تئوری های مطرح در حوزه علوم انسانی و اقتصاد است. از این رو سیبا پنل راهکارهای تجربه شده و مبتنی بر دانش را برای استفاده بهتر از خدمات پیام کوتاه تولید کرده و از طریق وبگاه خود منتشر می نماید. خوشبختانه ارائه این دست راهکارها با استقبال خوب  کاربران و فعالان خرد این بازار مواجه شده است و در سایت های مختلفی بازنشر شده است. هر چند در انتشار و بازنشرها حقوق مؤلفین رعایت نشده است اما الگو شدن سیبا پنل و تلاش های مشاهده شده برای رسیدن به شاخص های عرضه شده از سوی سیبا پنل، به رشد کیفی خدمات در حوزه پیام کوتاه کمک شایانی خواهد کرد که موجب افتخار و مباهات است.

استخدام در سیبا پنل

سیبا پنل به عنوان یک شرکت زیر مجموعه گروه طراحان وب ایران با جذب نخبگان دانشگاهی و تقویت مهارت های فردی و تخصصی آن ها می کوشد صنعت و دانشگاه را هر چه بیشتر به هم نزدیک نماید و منابع موجود برای پیشرفت صنعت IT کشور را به بهترین شکل به کار گیرد.

بدیهی است داشته ها و بالندگی کنونی این شرکت علاوه بر تخصص و آموزش، حاصل تعهد درونی کارکنان به شرکت، اعتقاد و التزام به اهداف عالی آن، رعایت اصول اخلاقی و جدیت در کار است.


روحیه کار گروهی، علاقمندی به آموزش و آموختن، سخت کوشی و ابرام برای یافتن پاسخ پرسش ها و راه حل ها، ویژگی های فردی لازم برای کار در شرکت کارانس هستند. همواره امکان جذب دانش آموختگان و متخصصانی که ضمن دارا بودن شرایط فردی، شرایط تخصصی ذیل را دارا هستند، وجود دارد:

عنوان شغل: طراح و برنامه نویس وب (مرد)
تخصص های مورد نیاز:
1. تسلط بر زبان برنامه نویسی #C مبتنی بر NET Framework 4.0.
2. تسلط بر برنامه نویسی وب با استفاده از ASP.Net  MVC
3. دانش کافی در HTML, CSS, JavaScript, JQuery
4. دانش کافی در زمینه پایگاه داده Ms Sql Server 2008
5. آشنایی با سیستم های کار گروهی و سورس کنترل Git,SVN
6.آشنایی با شبکه (TCP, UDP) و پروتکل های انتقال اطلاعات SOAP, REST و..
7. آشنایی کافی با زبان انگلیسی

آشنایی و سابقه کار در موارد زیر اولویت محسوب می شود:
1. متدهای چابک (Agile) در توسعه نرم افزار به ویژه Scrum
2. ORM (ADO.NET,NHibernate و..)
3. مفاهیم و ابزارهای شبکه (LAN, VPN, AD, NAT و..)
4. راهبری سرور (Windows Server 2008 & Linux)
5. TDD و BDD (Test Driven Development, Behavior Driven Development)
6. Continues Integration
7. پایگاه داده postgres, sqllite

شرایط کاری:
استخدام به صورت رسمی و تمام وقت در شهر پارساباد می باشد و کلیه کارکنان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند.
برای آغاز همکاری با ما توانایی ها و مهارت های خود را در قالب یک رزومه استاندارد تهیه کرده و به نشانی job[at]sibapanel.ir ارسال نمایید. رزومه های ارسالی ظرف 7 روز کاری بررسی می شوند، چنانچه واجد شرایط باشید از شما برای مصاحبه حضوری دعوت به عمل می آید.

چرا پنل رایگان ؟

حتما در میان جستجو های خود برای یافتن یک سامانه پیام کوتاه با قیمت های مختلفی مواجه شده اید و زمانی که به سامانه های رایگان برخورد کرده اید از خود پرسیده اید :

چرا رایگان ؟ مگر همین پنل در سایت قبلی پولی نبود ؟ چطور می شود یک خدمت در جایی پولی و در جایی دیگر رایگان باشد ؟ پاسخ بله است

سامانه های ارسال پیامک علاوه بر قیمت هر پیامک ، هزینه های گزافی را هم جهت پنل از مشتری دریافت می کنند که به هیچ عنوان عادلانه نیست . در واقع همان ابتدا سود خود را از شما می گیرند و اگر هزینه پرداختی برای پنل را به قیمت تمام شده هر پیامک بعلاوه 6 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه کنید ، متوجه می شوید هر پیام بسیار بیشتر از آنچه به شما اعلام شده برایتان آب خورده است .

پس صرفه اقتصادی در استفاده از پنل های رایگان و ارزان است .

شیعه پیامک با ارائه سامانه پیامک کوتاه رایگان و ارزان این نوید را به شما می دهد تا بدون صرف هزینه های گزاف سامانه ای مطمئن جهت ارسال و دریافت پیامک داشته باشید